27 juli 2008

Min första fototriss

Jag köpte en nya kamera igår och gav mig genast ut för att testfotografera hos min sambos kompis på Ekerö. Han bor precis bredvid en gammal ladugård, där jag hittade de fina detaljerna nedan. Hade i bakhuvudet att veckans tema på Fototriss var gammalt och tyckte att dessa passade in. Tyvärr märkte jag nu idag att jag var för sent ute, ett nytt tema för den nya veckan var redan utlagt. Men eftersom jag lyckats få ihop en triss av bilder så vill jag ändå, stolt som jag är över nya kameran, dela med mig av bilderna.

Tar tacksamt emot alla former av kommentarer och gärna tips på det här med foto då jag själv är en färsking på det här! =)









1 kommentar:

Kaffebönan sa...

Fantastiska foton på gammal ladugårdsdetaljer.. älskar dina foto och jag gör som du då jag stöter på de gamla husen.. kanske du såg en skymt om du bläddrade i mina album:-)
Fototriss... vatten.. denna vecka. Vill bara påminna dig:-)
Ha de gott i värmen..