11 januari 2009

Jag blir så arg & ledsen...

...när folk inte kan skilja på sitt & andras och rätt & fel. Mina föräldrar kom hem efter en lugn och avkopplande helg i stugan på Öland till ett hem där någon/några gått igenom huset och plockat det på pengar och smycken. Gör mig både arg och ledsen att de ska behöva uppleva det, känns så obehagligt att en okänd person har gått igenom det man äger och har. Det som känns som mest tråkigt är inte pengavärdet i det de har tagit utan det affektionsvärde som finns i ringarna de har tagit, ringar som har tillhört älskade och saknade släktingar...

1 kommentar:

Från A till O med Jenny sa...

Vad tråkigt gumman...hälsa lilla familjen att jag tänker på dem. Hände ju samma sak för Camillas mamma för några år sedan.....superjobbigt.

Hoppas annars din helg varit bra
kramis

Förresten har tänkt skriva till dig flera gånger men ofta funkar inte din ordverifiering för mig. Är så med några bloggar och jag fattar inte varför.

Ha det gott gumman

Kram